D 2014

Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů

VÁLEK, Jan; Jan KREJČÍ a Petr SLÁDEK

Základní údaje

Originální název

Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů

Název česky

Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů

Název anglicky

Implementation of multiplatform mobile application in teaching vocational subjects

Autoři

VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí); Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, od s. 559-568, 10 s. 2014

Nakladatel

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00077609

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89732-15-9

Klíčová slova česky

tablet; vzdělávání; mobilní aplikace; dotazník; výzkumné šetření; odborné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

tablet; education; mobile application; questionnaire; research investigation; vocational training

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2015 11:11, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá použitím tabletů v procesu vzdělávání, se zaměřením na výuku odborných předmětů. Podává přehled o aktuálním stavu tvorby mobilních studijních materiálů na různých mobilních platformách.Výzkumná část se zabývá současným stavem užívání tabletů ve školách a také připraveností učitelů zahrnout nové technologie do vyučovacího procesu. Představujeme příklad mobilní aplikace určené pro odborné předměty studijního oboru tesař.

Anglicky

The paper deals with the use of tablets in education process, with focus on vocational training teaching. It presents an overview of the current state of creation of mobile study materials on various mobile platforms. The research part discusses the current state of the use of tablets in schools and also the readiness of teachers to include them in teaching process. We present an example of mobile application designed for vocational subject for carpenter training.

Přiložené soubory

SCHOLA_Sablona_clanok_2014_KrejciValekSladek.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru