2014
Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů
VÁLEK, Jan; Jan KREJČÍ a Petr SLÁDEKZákladní údaje
Originální název
Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů
Název česky
Implementace multiplatformní mobilní aplikace do výuky odborných předmětů
Název anglicky
Implementation of multiplatform mobile application in teaching vocational subjects
Autoři
VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí); Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, od s. 559-568, 10 s. 2014
Nakladatel
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00077609
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky
tablet; vzdělávání; mobilní aplikace; dotazník; výzkumné šetření; odborné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
tablet; education; mobile application; questionnaire; research investigation; vocational training
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2015 11:11, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá použitím tabletů v procesu vzdělávání, se zaměřením na výuku odborných předmětů. Podává přehled o aktuálním stavu tvorby mobilních studijních materiálů na různých mobilních platformách.Výzkumná část se zabývá současným stavem užívání tabletů ve školách a také připraveností učitelů zahrnout nové technologie do vyučovacího procesu. Představujeme příklad mobilní aplikace určené pro odborné předměty studijního oboru tesař.
Anglicky
The paper deals with the use of tablets in education process, with focus on vocational training teaching. It presents an overview of the current state of creation of mobile study materials on various mobile platforms. The research part discusses the current state of the use of tablets in schools and also the readiness of teachers to include them in teaching process. We present an example of mobile application designed for vocational subject for carpenter training.