WALLETZKÝ, Leonard. Service Oriented Marketing Mix and Its usage. In ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION. Spain: IATED, 2014, s. 3855-3864. ISBN 978-84-617-2484-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Service Oriented Marketing Mix and Its usage
Název česky Servisně orientovaný marketingový mix a jeho použití
Autoři WALLETZKÝ, Leonard (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Spain, ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION, od s. 3855-3864, 10 s. 2014.
Nakladatel IATED
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/14:00082184
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-84-617-2484-0
ISSN 2340-1095
UT WoS 000367082903134
Klíčová slova anglicky Service Science; Marketing mix; Marketing
Štítky marketing, marketing mix, service science
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 5. 5. 2016 04:42.
Anotace
Marketing mix is one of the most known tools for creating marketing strategy of any kind of organization. The very rapid influence of the information technologies as well as an accent to the customer's point of view leaded into finding new methods of the marketing mix. The aim of this article is to summarize previous attitudes and describe the development of the new one attitude. In the second part it will be shown how practically this new attitude can help the organization and the advantages of it with the comparison of the old ones will be presented.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 04:00