2014
TRENDY PROFESNÍHO ZAMĚŘENÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ V KOMBINOVANÉ FORMĚ STUDIA NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO
PECINA, Pavel a Petr SLÁDEKZákladní údaje
Originální název
TRENDY PROFESNÍHO ZAMĚŘENÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ V KOMBINOVANÉ FORMĚ STUDIA NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO
Název česky
TRENDY PROFESNÍHO ZAMĚŘENÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ V KOMBINOVANÉ FORMĚ STUDIA NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO
Název anglicky
TRENDS IN PROFESSION ORIENTATION OF STUDENTS OF TEACHER TRAINING OF PRACTICAL AND VOCATIONAL SUBJECTS IN COMBINED MODE AT THE FACULTY OF EDUCATION, MASARYK UNIVERSITY
Autoři
PECINA, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, od s. 401-409, 9 s. 2014
Nakladatel
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00077726
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky
profesní orientace; kurikulum; odborné předměty; praktické vyučování
Klíčová slova anglicky
profession orientation; curriculum; vocational subjects; practical training
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2015 10:15, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
V originále
Příspěvek prezentuje trendy v oblasti profesní orientace studentů vzdělávání učitelů praktických a odborných předmětů v kombinovaném formě studia na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Výsledky výzkumného šetření jsou pak použity k úpravě kurikula a obsahu dotčených.
Anglicky
The paper presents the trends in profession orientation of students of teacher training of practical and vocational subjects in combined mode at the Faculty of Education, Masaryk University. The results of research investigation are then used to modify curricula and content of concerning subjects.