D 2014

TRENDY PROFESNÍHO ZAMĚŘENÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ V KOMBINOVANÉ FORMĚ STUDIA NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO

PECINA, Pavel a Petr SLÁDEK

Základní údaje

Originální název

TRENDY PROFESNÍHO ZAMĚŘENÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ V KOMBINOVANÉ FORMĚ STUDIA NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO

Název česky

TRENDY PROFESNÍHO ZAMĚŘENÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ V KOMBINOVANÉ FORMĚ STUDIA NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO

Název anglicky

TRENDS IN PROFESSION ORIENTATION OF STUDENTS OF TEACHER TRAINING OF PRACTICAL AND VOCATIONAL SUBJECTS IN COMBINED MODE AT THE FACULTY OF EDUCATION, MASARYK UNIVERSITY

Autoři

PECINA, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, od s. 401-409, 9 s. 2014

Nakladatel

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00077726

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89732-15-9

Klíčová slova česky

profesní orientace; kurikulum; odborné předměty; praktické vyučování

Klíčová slova anglicky

profession orientation; curriculum; vocational subjects; practical training

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2015 10:15, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje trendy v oblasti profesní orientace studentů vzdělávání učitelů praktických a odborných předmětů v kombinovaném formě studia na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Výsledky výzkumného šetření jsou pak použity k úpravě kurikula a obsahu dotčených.

Anglicky

The paper presents the trends in profession orientation of students of teacher training of practical and vocational subjects in combined mode at the Faculty of Education, Masaryk University. The results of research investigation are then used to modify curricula and content of concerning subjects.