2014
AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY
SLÁDEK, Petr, Pavel PECINA, Lucie VIKOVÁ a Jiří ŠIBORZákladní údaje
Originální název
AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY
Název česky
AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY
Název anglicky
SELF-EVALUATION OF THE STUDY PROGRAMS TEACHER TRAINING IN VOCATIONAL SUBJECTS AND PRACTICAL TRAINING AT FACULTY OF EDUCATION OF MASARYK UNIVERSITY BRNO – HISTORY AND PERSPECTIVES
Autoři
Vydání
1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, od s. 410-431, 22 s. 2014
Nakladatel
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-89732-15-9
Klíčová slova česky
akreditace; vzdělávání učitelů; evaluace; odborné předměty; praktické vyučování
Klíčová slova anglicky
accreditation; Teacher Training; Practical Training; Vocational Subjects; Evaluation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2015 10:16, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
V originále
Jedním z klíčových bodů pro prodlouženou akreditaci studijního programu je jeho sebehodnocení na úrovni fakulty.Příspěvek prezentuje výsledky sebehodnocení bakalářského studia Učitelství praktického vyučování a navazujícího magisterského studia Učitelství odborných předmětů studijních programů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.
Anglicky
One of the crucial points for the prolonged study program accreditation is his self-evaluation at the faculty level. The paper presents the results of the self-evaluation of bachelor's degree Teacher Training in Practical Training and a master's degree in Teacher Training in Vocational Subjects study programs at the Faculty of Education of Masaryk University in Brno, Czech Republic.