D 2014

AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY

SLÁDEK, Petr, Pavel PECINA, Lucie VIKOVÁ a Jiří ŠIBOR

Základní údaje

Originální název

AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY

Název česky

AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY

Název anglicky

SELF-EVALUATION OF THE STUDY PROGRAMS TEACHER TRAINING IN VOCATIONAL SUBJECTS AND PRACTICAL TRAINING AT FACULTY OF EDUCATION OF MASARYK UNIVERSITY BRNO – HISTORY AND PERSPECTIVES

Autoři

Vydání

1. vyd. Dubnica nad Váhom, SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE, od s. 410-431, 22 s. 2014

Nakladatel

Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-89732-15-9

Klíčová slova česky

akreditace; vzdělávání učitelů; evaluace; odborné předměty; praktické vyučování

Klíčová slova anglicky

accreditation; Teacher Training; Practical Training; Vocational Subjects; Evaluation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2015 10:16, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Anotace

V originále

Jedním z klíčových bodů pro prodlouženou akreditaci studijního programu je jeho sebehodnocení na úrovni fakulty.Příspěvek prezentuje výsledky sebehodnocení bakalářského studia Učitelství praktického vyučování a navazujícího magisterského studia Učitelství odborných předmětů studijních programů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.

Anglicky

One of the crucial points for the prolonged study program accreditation is his self-evaluation at the faculty level. The paper presents the results of the self-evaluation of bachelor's degree Teacher Training in Practical Training and a master's degree in Teacher Training in Vocational Subjects study programs at the Faculty of Education of Masaryk University in Brno, Czech Republic.