ČEŠKOVÁ, Tereza a Veronika LOKAJÍČKOVÁ. Learning Tasks in Science Instruction and Textbooks in the Czech Republic: A Comparative Review of Research Methods. In ECER 2014. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Learning Tasks in Science Instruction and Textbooks in the Czech Republic: A Comparative Review of Research Methods
Název česky Učební úlohy ve výuce a v učebnicích přírodovědných předmětů v České republice: Komparativní přehled výzkumných metod
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza a Veronika LOKAJÍČKOVÁ.
Vydání ECER 2014, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Učební úlohy, výuka, učebnice, komparativní přehled, metody výzkumu
Klíčová slova anglicky Learning tasks, instruction, texbooks, comparative review, research methods
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 12. 12. 2014 13:18.
Anotace
The aim of our paper was to review the research methods used in research on learning tasks in primary and lower secondary Science instruction realized in the Czech Republic during last 25 years to present and to summarize selected results. In order to find relevant studies for our review, we searched the ANL database of the National Library of the Czech Republic. The 23 relevant studies were reviewed comparatively. We analysed research methods and selected results from the perspective of the cognitive level of tasks and questions.
Anotace česky
Cílem našeho posteru bylo vytvořit přehled metod použitých během posledních 25 let při výzkumu učebních úloh ve výuce přírodovědných předmětů na českých ZŠ. Relevantní studie byly vyhledány v databázi ANL. 23 relevantních studií bylo komparativně nahlédnuto z hlediska užitých metod zkoumání a vybraných výsledků týkajících se kognitivní úrovně otázek a úloh.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 06:15