ČEŠKOVÁ, Tereza. Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje. Online. In Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2014, [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje
Název česky Analýza výukových situací rozvíjejících kompetenci k řešení problémů ve výuce přírodovědy: návrh výzkumného nástroje
Název anglicky Analysis of Learning Situations Developing the Problem-solving Competence in Primary Science Instruction: a Research instrument Design
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza
Vydání Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výukové situace, kompetence k řešení problémů, přírodověda, výzkumný nástroj
Klíčová slova anglicky Learning Situations, Problem-solving Competence, Science, Research Instrument
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 6. 3. 2015 13:58.
Anotace
Na konferenci byl prezentován návrh výzkumného nástroje pro zkoumání učebních úloh jako jader výukových situací z hlediska rozvíjení kompetence k řešení problémů.
Anotace anglicky
At the conference we presented a research instrument design for a research of learning tasks as cores of the learning situations in the instruction from the angle of problem-solving competence.
Návaznosti
MUNI/A/0813/2013, interní kód MUNázev: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2014)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 13:14