JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ a Michaela SPURNÁ. Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky
Název anglicky School education: context, participants, curriculum, processes, results
Autoři JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ a Michaela SPURNÁ.
Vydání 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky školní vzdělávání; kurikulum; disertační práce
Klíčová slova anglicky school education; curriculum; PhD thesis
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 2. 3. 2015 15:31.
Anotace
Konference nabídla prostor studentům doktorského studijního programu Pedagogika k prezentaci a diskusi svých disertačních výzkumů. Prezentujícími byli vybraní studenti zapojení do projektu MUNI/A/0813/2013 Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (KUME 2014) a MUNI/A/0908/2013 Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2014).
Anotace anglicky
The conference enabled PhD students of the study programme Pedagogy to present and discuss their dissertation research. The presenters were selected students participating in projects MUNI/A/0813/2013 Curriculum of the primary and lower secondary school: methodological approaches and empirical findings KUME 2014) and MUNI/A/0908/2013 School education: context, participants, processes, results (SKOLA 2014).
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:22