REPÍK, Ondřej. Spotřebitelské chování v cestovním ruchu - Generace X, Y, Z. In Andrea Holešinská. 5. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 11. – 12. září 2014. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 76-83. ISBN 978-80-210-7585-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spotřebitelské chování v cestovním ruchu - Generace X, Y, Z
Název česky Spotřebitelské chování v cestovním ruchu - Generace X, Y, Z
Název anglicky Consumer Behaviour in Tourism - Generation X, Y, Z
Autoři REPÍK, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, 5. mezinárodní kolokvium o cestovním ruchu. Sborník příspěvků. Pavlov, 11. – 12. září 2014. od s. 76-83, 8 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/14:00077963
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-7585-6
Klíčová slova česky spotřebitel; generace; poptávka; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky consumer; generation; demand; tourism
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 27. 4. 2015 10:42.
Anotace
Vývoj společnosti a jednotlivých trhů lze pozorovat v určitých generačních vlnách. Segment cestovního ruchu v tomto není výjimkou. Generační vlny a změny ve spotřebitelské poptávce jsou zásadními faktory, které určují, jakým směrem se cestovní ruch vyvíjí, kdo jej ovlivňuje, jaké preference mají jednotliví spotřebitelé a jakým způsobem se vyvíjí tržní nabídka. Generační vlny se tak postupně staly jedním z nejvýznamnějších faktorů, který formuje současnou i budoucí podobu cestovního ruchu a jeho tržního prostředí. Následující text je věnován právě vývoji spotřebitelského chování, návyků, očekávání a preferencí v cestovním ruchu v souvislosti s generační obměnou společnosti.
Anotace anglicky
The development of our society and particular markets can be observed in certain generational waves. Tourism sector is no exception. Generational waves and changes in consumer demand are key factors that determine the direction in which tourism develops, who it affects, what kind of preferences individual consumers have and how market supply evolves. Generational waves have gradually become one of the most important factor which influences current and future shape of tourism and its market environment. Following text is dedicated to the development of consumer behavior, habits, expectations and preferences in tourism in the context of generational renewal of society.
Návaznosti
MUNI/A/0749/2012, interní kód MUNázev: Ekonomické přínosy cestovního ruchu pro regionální a lokální ekonomiku (Akronym: EPCR II)
Investor: Masarykova univerzita, Ekonomické přínosy cestovního ruchu pro regionální a lokální ekonomiku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 00:52