ŠMAHEL, David a Michelle WRIGHT. Meaning of online problematic situations for children. Results of qualitative cross-cultural investigation in nine European countries. 1. vyd. London: London School of Economics and Political Science, 2014, 171 s. EU Kids Online.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Meaning of online problematic situations for children. Results of qualitative cross-cultural investigation in nine European countries
Autoři ŠMAHEL, David (203 Česká republika, garant, domácí) a Michelle WRIGHT (840 Spojené státy, domácí).
Vydání 1. vyd. London, 171 s. EU Kids Online, 2014.
Nakladatel London School of Economics and Political Science
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Účelové publikace
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/14:00078141
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky děti; rizika internetu; online problematické situace
Klíčová slova anglicky children; online risks; online problematic situations; cross-culture research
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Ing. Alena Raisová, učo 36962. Změněno: 14. 4. 2015 14:24.
Anotace
Meaning of online problematic situations for children. Results of qualitative cross-cultural investigation in nine European countries. This report is based on qualitative investigation carried out from February to September 2013 in nine countries, with children aged 9–16.
Návaznosti
EE2.3.20.0184, projekt VaVNázev: Vytvoření interdisciplinárního týmu v oblasti výzkumu internetu a nových médií
EE2.3.30.0037, projekt VaVNázev: Zaměstnáním nejlepších mladých vědců k rozvoji mezinárodní spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 20:45