GREEN, Lelia, David ŠMAHEL a Monica BARBOVSCHI. Contextualizing children’s problematic situations online. Communications: The European Journal of Communication Research. 2014, roč. 39, č. 3, s. 225-231, 6 s. ISSN 0341-2059. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/commun-2014-0109.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Contextualizing children’s problematic situations online
Autoři GREEN, Lelia (36 Austrálie, garant), David ŠMAHEL (203 Česká republika, domácí) a Monica BARBOVSCHI (642 Rumunsko, domácí).
Vydání Communications: The European Journal of Communication Research, 2014, 0341-2059.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Belgie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Editorial for Special issue of Communications
Impakt faktor Impact factor: 0.297
Kód RIV RIV/00216224:14230/14:00078232
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Doi http://dx.doi.org/10.1515/commun-2014-0109
UT WoS 000343316500001
Klíčová slova anglicky online risks; children
Změnil Změnila: Dr. Monica Barbovschi, učo 119157. Změněno: 12. 1. 2015 15:36.
Anotace
This special issue of Communications: The European Journal of Communication Research places a particular focus on two research agendas. Firstly, it deals primarily with the online experiences of children and young people from a range of European contexts and, secondly, it does this through reporting research projects that employ qualitative methods approaches. This allows the voices and experiences of young people themselves to be heard.
Návaznosti
EE2.3.20.0184, projekt VaVNázev: Vytvoření interdisciplinárního týmu v oblasti výzkumu internetu a nových médií
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 01:28