Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1217031, author = {Vlčková, Kateřina and Pešková, Karolína}, address = {Brno}, edition = {1}, keywords = {learning strategies; achievement; English as foreign language; end of compulsory (lower secondary) education}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {Masarykova unvierzita}, title = {Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání}, year = {2014} }
TY - GEN ID - 1217031 AU - Vlčková, Kateřina - Pešková, Karolína PY - 2014 TI - Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání VL - Evaluační zprávy školám. 1 PB - Masarykova unvierzita CY - Brno KW - learning strategies KW - achievement KW - English as foreign language KW - end of compulsory (lower secondary) education N2 - Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. \textit{Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání}. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova unvierzita, 2014. 100 s. Evaluační zprávy školám. 1. [citováno 2024-04-24]
|