VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova unvierzita, 2014. 100 s. Evaluační zprávy školám. 1. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evaluační zprávy pro školy: Výsledky žáků v angličtině na konci základního vzdělávání
Název anglicky Evaluation reports for schools: Students achievement in English at the end of lower secondary education
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ
Vydání 1. vyd. Brno, 100 s. Evaluační zprávy školám. 1, 2014.
Nakladatel Masarykova unvierzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; výsledky vzdělávání; angličtina jako cizí jazyk; konec základního vzdělávání
Klíčová slova anglicky learning strategies; achievement; English as foreign language; end of compulsory (lower secondary) education
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 19. 3. 2015 16:56.
Anotace
Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.
Anotace anglicky
Výzkumná zpráva obsahuje soubor 16 evaluačních zpráv pro jednotlivé školy zúčastněné výzkumu v rámci projektu GAP407/12/0432 Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií. Jednalo se o náhodný (pravděpodobnostní) výběr škol na úrovni Jihomoravského kraje. Celkem se výzkumu zúčastnilo 25 tříd se 462 žáky 9. ročníku základních škol, tj. na konci etapy povinné školní docházky. Zprávy shrnují výsledky žáků v jazykovém testu KET, výsledky z dotazníku na výkonovou a učební motivaci a dotazníku na zájem o předmět, z dotazníku stylů učení a dotazníku používání strategií žáky a podpory strategií učitelem. Uvádí také některé trendy zjištěné z demografického dotazníku. Výsledky v daných oblastech u každé školy jsou porovnávány s celkovými výsledky všech škol ve vzorku a v případě motivace také s normami za ČR.
Návaznosti
GAP407/12/0432, projekt VaVNázev: Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií
Investor: Grantová agentura ČR, Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 05:26