2014
Znalostní báze učitelství
ŠVEC, Vlastimil; Jana KRÁTKÁ; Kateřina CÁSKOVÁ; Jitka JAKEŠOVÁ; Jana JAŠKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Znalostní báze učitelství
Název česky
Znalostní báze učitelství
Název anglicky
The knowledge base of teaching
Autoři
ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, domácí); Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika, garant, domácí); Kateřina CÁSKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Jitka JAKEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí); Jana JAŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Petr KOUBEK (203 Česká republika, domácí); Eva MINAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí); Jan NEHYBA (203 Česká republika, domácí); Blanka PRAVDOVÁ (203 Česká republika, domácí); Petr SVOJANOVSKÝ (203 Česká republika, domácí); Barbora ŠIMŮNKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, 111 s. XX, 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00078562
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7605-1
Klíčová slova česky
učitel; znalost; výzkum; reflexe; subjektivní teorie
Klíčová slova anglicky
teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2015 19:26, Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
V originále
Znalostní báze a její reflexe je hlavním zdrojem utváření a rozvíjení učitelovy profesionality. Tato publikace se v devíti kapitolách zaměřuje na znalosti pedagogické a oborově didaktické. Tato výzkumná monografie vychází z dynamického pojetí znalostí, které umožňuje hlouběji pronikat do procesu jejich osvojování.
Anglicky
The knowledge base and its reflection is the main source of the formation and development of teacher professionalism. In nine chapters, this publication focuses on pedagogical knowledge and didactic knowledge. This research monograph is based on the dynamic concept of knowledge that enables deeper understanding of their learning process.
Návaznosti
MUNI/A/0926/2013, interní kód MU |
|