2015
Motivational Effectiveness of a Scenario in IBSE
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Motivational Effectiveness of a Scenario in IBSE
Název česky
Motivační účinnost IBSE scenária
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 167, 8 January 2015, The XVI International Organisation for Science and Technology Education Symposium (IOSTE Borneo 2014), od s. 184-189, 6 s. 2015
Nakladatel
Elsevier
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00082280
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
UT WoS
000361493500026
Klíčová slova česky
účinnost; IBSE; motivace;přírodovědné a technické vzdělávání
Klíčová slova anglicky
effectiveness; IBSE; motivation; scenário; science and technology education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:10, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
IBSE is a suitable method for the science education of all groups of students. The motivation of students in science and technology education is the key for effectiveness in developing their knowledge and skills. Research result is that a scenario is a core motivational element in inquiry based science education. The scenario is a narrative which motivates students to solve scientific problems.
Česky
IBSE je vhodná metoda přírodovědného vzdělávání všech kategorií žáků. Motivace je klíčem k efektivitě přírodovědného a technického vzdělávání. Výzkumným výsledkem je skutečnost, že scenário je centrálním motivačním elementem v IBSE. Scenário je příběh, který motivuje žáka k řešení problému.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|