D 2015

Motivational Effectiveness of a Scenario in IBSE

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Motivational Effectiveness of a Scenario in IBSE

Název česky

Motivační účinnost IBSE scenária

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 167, 8 January 2015, The XVI International Organisation for Science and Technology Education Symposium (IOSTE Borneo 2014), od s. 184-189, 6 s. 2015

Nakladatel

Elsevier

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00082280

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

UT WoS

000361493500026

Klíčová slova česky

účinnost; IBSE; motivace;přírodovědné a technické vzdělávání

Klíčová slova anglicky

effectiveness; IBSE; motivation; scenário; science and technology education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 18:10, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

IBSE is a suitable method for the science education of all groups of students. The motivation of students in science and technology education is the key for effectiveness in developing their knowledge and skills. Research result is that a scenario is a core motivational element in inquiry based science education. The scenario is a narrative which motivates students to solve scientific problems.

Česky

IBSE je vhodná metoda přírodovědného vzdělávání všech kategorií žáků. Motivace je klíčem k efektivitě přírodovědného a technického vzdělávání. Výzkumným výsledkem je skutečnost, že scenário je centrálním motivačním elementem v IBSE. Scenário je příběh, který motivuje žáka k řešení problému.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce