TRNOVÁ, Eva. Základy kvalitní projektové výuky. Brno: Lipka, 2012. ISBN 978-80-87604-18-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Základy kvalitní projektové výuky
Název česky Základy kvalitní projektové výuky
Název anglicky Fundamentals of quality teaching of projects
Autoři TRNOVÁ, Eva.
Vydání Brno, 2012.
Nakladatel Lipka
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87604-18-2
Klíčová slova česky Fáze projektové výuky, projekt, projektová výuka, projektové vyučování, , typy projektů
Klíčová slova anglicky Phases of project-based instruction, project, project based instruction, project-based teaching,
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 25. 1. 2015 10:59.
Anotace
Učitelé se potýkají s klesajícím zájmem žáků o přírodovědné předměty. Protože environmentální výuka je většinou integrována do těchto předmětů, může se tento nezájem promítnout i do EVVO. Projektová výuka je pro žáky motivační, podporuje tedy kladný vztah k přírodovědným předmětům i EVVO, má však i svá omezení. Aby projekt byl úspěšný, musí být dobře připraven, proto by měl učitel znát teoretické základy projektové výuky, aby dokázal reagovat na všechny požadavky pro přípravu projektu a respektovat omezení. Na konkrétních projektech je ukázán postup při plánování, realizaci a hodnocení environmentálních projektů.
Anotace anglicky
Teachers are faced with declining interest of students about science subjects. Because environmental education is usually integrated into these subjects, it may be a lack of interest reflected in environmental education. Project-based instruction is very motivational for students , thus supports a positive relationship with the natural science subjects and environmental education. Project-based instruction has limitations. In order to project-based instruction could be successful, it must be well prepared. So teachers should know the theoretical foundations of project-based instruction to be able to respond to all requests for project preparation and respect the restrictions of this method. Procedure for the planning, implementation and evaluation of environmental projects is shown on specific projects.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 06:51