Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1218120, author = {Trnová, Eva}, booktitle = {Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II}, keywords = {disproportion, science education, development of gifted students}, language = {cze}, isbn = {978-80-210-6255-9}, title = {Disproporce ve vývoji nadaných žáků a přírodovědné vzdělávání}, year = {2013} }
TY - CONF ID - 1218120 AU - Trnová, Eva PY - 2013 TI - Disproporce ve vývoji nadaných žáků a přírodovědné vzdělávání SN - 9788021062559 KW - disproportion, science education, development of gifted students N2 - Motivace nadaných žáků je ovlivňována různými faktory. Disproporce ve vývoji nadaných žáků k nim také patří. Učitel musí například zvažovat, zda nadaní žáci, kteří mají vysoké rozumové schopnosti, mají také vyvinuty potřebné motorické dovednosti. Uvádíme nejčastější disproporce a problémy, které mohou způsobit v přírodovědném vzdělávání. Předkládáme konkrétní příklady, jak je vhodné reagovat na některé disproporce ve výuce chemie, biologie a fyziky. ER -
TRNOVÁ, Eva. Disproporce ve vývoji nadaných žáků a přírodovědné vzdělávání. In \textit{Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II}. 2013. ISBN~978-80-210-6255-9.
|