GULOVÁ, Lenka. Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele. In Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách jako součást přípravy učitele
Autoři GULOVÁ, Lenka.
Vydání Implementace předmětu Sociální komunikace se žákem (Aktivní doučování v sociálně znevýhodněných rodinách), Univezita Tarase Ševčenka, 2014.
Další údaje
Originální jazyk ukrajinština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Sociálně znevýhodněné skupiny aktivizace kultura žák učitel doučovatel komunikace reflexní deník pedagogická praxe
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 25. 1. 2015 12:55.
Anotace
Přednáška byla určena studentům a učitelům Filozofické fakulty Univerzity Tarase Ševčenka. Byl zde představen program Aktivního doučování v prostředí sociálně znevýhodněných rodin. Dalšími tématy byla práce s žákem v rodinném prostředí, didaktické metody uplatňované v aktivizaci, komunikace s učitelem prostřednictvím reflexního deníku. V návaznosti na přednášku byl na fakultě vytvořen volitelný předmět zaměřený na aktivní doučování, který si studenti mohou zaregistrovat. Předmět se nazývá Sociální komunikace se žákem.
Návaznosti
MUNI/A/0741/2012, interní kód MUNázev: Výzkumná šetření zaměřená na sociálně znevýhodněné skupiny (Akronym: ROMCIZ)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 2. 2020 00:35