D 2014

Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem

HORKÁ, Hana a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem

Název anglicky

Mutual respect in communication of pupils

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, od s. 56-67, 12 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00078708

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6889-6

Klíčová slova česky

efektivní komunikace; klima třídy; vztah učitele se žákem

Klíčová slova anglicky

effective communication; classroom climate; teacher's relationship with pupil

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2015 15:30, Mgr. Markéta Švrčková Nedevová

Anotace

V originále

Článek popisuje zásady efektivní komunikace v rovině učitel žák na pozadí demokratického stylu výchovy.Uvádí případovou studii komunikace učitelky s žáky v prvním pololetí po zahájení školní docházky s příklady neefektivní komunikace a jejich dopadů.

Anglicky

The article describes the principles of effective communication in teacher pupil plane on a background of a democratic style of education. Presents a case study of teacher communication with students during the first half after starting school with examples of ineffective communication and their impact.