2014
Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem
HORKÁ, Hana a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁZákladní údaje
Originální název
Vzájemný respekt v komunikaci učitele se žákem
Název anglicky
Mutual respect in communication of pupils
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, od s. 56-67, 12 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00078708
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6889-6
Klíčová slova česky
efektivní komunikace; klima třídy; vztah učitele se žákem
Klíčová slova anglicky
effective communication; classroom climate; teacher's relationship with pupil
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2015 15:30, Mgr. Markéta Švrčková Nedevová
V originále
Článek popisuje zásady efektivní komunikace v rovině učitel žák na pozadí demokratického stylu výchovy.Uvádí případovou studii komunikace učitelky s žáky v prvním pololetí po zahájení školní docházky s příklady neefektivní komunikace a jejich dopadů.
Anglicky
The article describes the principles of effective communication in teacher pupil plane on a background of a democratic style of education. Presents a case study of teacher communication with students during the first half after starting school with examples of ineffective communication and their impact.