Detailed Information on Publication Record
2014
LMS pro blended learning
ČERNÝ, MichalBasic information
Original name
LMS pro blended learning
Name (in English)
LMS for blended learning
Authors
Edition
Hradec Králové, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014, p. 2098-2105, 8 pp. 2014
Publisher
MAGNANIMITAS
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
References:
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
978-80-87952-07-8
Keywords (in Czech)
e-learning; LMS; blended learning; technologie ve vzdělávání
Keywords in English
e-learning; LMS; blended learning; technology in education
Tags
Reviewed
Změněno: 29/1/2015 20:28, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
V originále
Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen.
In English
The great majority of e-learning environment is focused only on the creation of distance courses, which usually require a systematic and thoughtful building. In an environment of primary, secondary and tertiary education is often useful while using these tools rather as a supplement face to face education, or as a tool to work with the inverse of the class. The paper focuses on Google Classroom OpenClass and which is of such a targeted approach to the LMS.
Links
CZ.1.07/1.3.00/51.0035, interní kód MU |
|