2014
Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů
LORENZ, MichalZákladní údaje
Originální název
Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů
Název anglicky
Lifecycle of student: i-School from applicant point of view
Autoři
Vydání
InFlow - information journal, 2014, 1802-9736
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Změněno: 31. 1. 2015 11:18, PhDr. Michal Lorenz, Ph.D.
V originále
Nová koncepce magisterského kurikula Kabinetu informačních studií a knihovnictví (KISK) je modelována podle vzoru i-Škol. Uchazeči o studium mají na výběr z několika specializací. V příspěvku analyzujeme motivy uchazečů k přihlášení na KISK, jejich povědomí o nabídce specializací a možném uplatnění na trhu práce a zdroje, pomocí nichž získávali informace o studijním oboru. Zjištěné výsledky potvrzují, že charakteristiky i-Školy zabudované do magisterského studijního programu ovlivňují zájem uchazečů o studium oboru.
Anglicky
New conception of master curriculum of Department of information and Library Studies (KISK) is shaped by i-School model. New applicants can choose from several specializations. In paper are analyzed motivation of KISK applicants, awareness of specializations choice and job possibility and resources used by applicants to find out information about school. The results shows that the characteristics of i-Schools built into the Master's program affect the interest of applicants to study in KISK department.