J 2014

Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů

LORENZ, Michal

Základní údaje

Originální název

Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů

Název anglicky

Lifecycle of student: i-School from applicant point of view

Autoři

Vydání

InFlow - information journal, 2014, 1802-9736

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Změněno: 31. 1. 2015 11:18, PhDr. Michal Lorenz, Ph.D.

Anotace

V originále

Nová koncepce magisterského kurikula Kabinetu informačních studií a knihovnictví (KISK) je modelována podle vzoru i-Škol. Uchazeči o studium mají na výběr z několika specializací. V příspěvku analyzujeme motivy uchazečů k přihlášení na KISK, jejich povědomí o nabídce specializací a možném uplatnění na trhu práce a zdroje, pomocí nichž získávali informace o studijním oboru. Zjištěné výsledky potvrzují, že charakteristiky i-Školy zabudované do magisterského studijního programu ovlivňují zájem uchazečů o studium oboru.

Anglicky

New conception of master curriculum of Department of information and Library Studies (KISK) is shaped by i-School model. New applicants can choose from several specializations. In paper are analyzed motivation of KISK applicants, awareness of specializations choice and job possibility and resources used by applicants to find out information about school. The results shows that the characteristics of i-Schools built into the Master's program affect the interest of applicants to study in KISK department.