LORENZ, Michal. Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů. InFlow - information journal. 2014, 9 s. ISSN 1802-9736.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Životní cyklus studenta: i-Škola očima uchazečů
Název anglicky Lifecycle of student: i-School from applicant point of view
Autoři LORENZ, Michal.
Vydání InFlow - information journal, 2014, 1802-9736.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Změnil Změnil: PhDr. Michal Lorenz, Ph.D., učo 45308. Změněno: 31. 1. 2015 11:18.
Anotace
Nová koncepce magisterského kurikula Kabinetu informačních studií a knihovnictví (KISK) je modelována podle vzoru i-Škol. Uchazeči o studium mají na výběr z několika specializací. V příspěvku analyzujeme motivy uchazečů k přihlášení na KISK, jejich povědomí o nabídce specializací a možném uplatnění na trhu práce a zdroje, pomocí nichž získávali informace o studijním oboru. Zjištěné výsledky potvrzují, že charakteristiky i-Školy zabudované do magisterského studijního programu ovlivňují zájem uchazečů o studium oboru.
Anotace anglicky
New conception of master curriculum of Department of information and Library Studies (KISK) is shaped by i-School model. New applicants can choose from several specializations. In paper are analyzed motivation of KISK applicants, awareness of specializations choice and job possibility and resources used by applicants to find out information about school. The results shows that the characteristics of i-Schools built into the Master's program affect the interest of applicants to study in KISK department.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:21