2014
Problema chudožestvennoj interpretaciji pri izučeniji chudožestvennoj literatury
KŠICOVÁ, DanušeZákladní údaje
Originální název
Problema chudožestvennoj interpretaciji pri izučeniji chudožestvennoj literatury
Název anglicky
The problem of the interpretation by studying the belles-lettres.
Autoři
KŠICOVÁ, Danuše (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Moskva – Bojnice, Chudožestvennoje obrazovanije v prostranstve sovremennoj kul tury. Sb. naučných trudov po materialam 2-oj naučno-praktičeskoj konferenciji 26 sentjabrja-06 oktjabrja 2013 g. od s. 138-148, 11 s. 2014
Nakladatel
Gosudarstvennaja Akademija nauk, Rossijskaja akademija obrazovanija, Institut kul turologiji obrazovanija, Institut chudožestvennogo obrazovanija
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele
Rusko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00078865
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-5-905451-08-9
Klíčová slova anglicky
Comparative study; Blok; Calderon; plays; mythologem of the cross; educational system
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2015 00:18, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Sravnitelnoje izučenije pjes A. Bloka i P. Kalderona otkryvajet novyje vozmožnosti izučenija poetiki i skrytoj mifologemy blokovskoj simvolističeskoj dramy „Roza i krest“. Izučenije kulturnogo koda pokazyvajet put k jego spolzovaniju v obrozovatelnoj sisteme.
Anglicky
Comparative study of Calderon s and Blok's plays opens a new possibility how to learn poetics and how to discover the hidden mythologem of Blok s symbolistic drama "Rose and Cross". The study of the cultural code shows the way of its using in the educational system.