NOVÁKOVÁ, Martina, Marcela LANDOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marta KOVÁŘOVÁ, Michal MARUŠKA a Petr KAMENICKÝ. CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s dětmi z diagnostického ústavu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 105 s. ISBN 978-80-210-6613-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s dětmi z diagnostického ústavu
Název anglicky CREATIVE HELP: Workshops with clients of Diagnostic Institute for Youth
Autoři NOVÁKOVÁ, Martina, Marcela LANDOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marta KOVÁŘOVÁ, Michal MARUŠKA a Petr KAMENICKÝ.
Vydání 1. vyd. Brno, 105 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-6613-7
Klíčová slova česky speciální výtvarná výchova; tvůrčí dílna; diagnostický ústav; adolescent; sociální znevýhodnění; seberealizace; pedagogická praxe
Klíčová slova anglicky Special art education; creative workshop; diagnostic facility; adolescent; social disadvantage; self-fulfilment; educational practice
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 9. 2. 2015 10:10.
Anotace
Publikace prezentuje výstupy akčního výzkumu uskutečněného v rámci tvůrčích dílen, které proběhly pod záštitou projektu Speciální výtvarná výchova v letech 2010-2013. Text nejprve představuje teoretická východiska aktivit, které se uskutečnily v participující instituci– Diagnostický ústav pro mládež, Brno – Veslařská. Praktikující studenti společně s výzkumníky vycházeli z dispozic a potřeb konkrétních klientů a ve vlastních tvůrčích dílnách respektovali specifika instituce. Výsledky výzkumu byly zveřejněny ve formě analýz průběhů a výstupů vybraných tvůrčích aktivit.
Anotace anglicky
The publication presents the outcomes of action research of workshops that were implemented as a part of the project Special Art spanning the years 2010-2013. The text presents the theoretical basis of activities that took place in the participating institution – Diagnostic Institute for Youth, Brno – Veslařská. Practising students concentrated on dispositions and needs of specific clients and they respected the specifications of the institution in the creative workshops. The framework of the study program Special Art is based on the results of the analysis of the process and output of the selected project.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0210, interní kód MUNázev: Speciální výtvarná výchova (Akronym: Speciální výtvarná výchova)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální výtvarná výchova, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 8. 2024 01:19