2013
CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s dětmi z diagnostického ústavu
NOVÁKOVÁ, Martina, Marcela LANDOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marta KOVÁŘOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
CREATIVE HELP: tvůrčí dílny s dětmi z diagnostického ústavu
Název anglicky
CREATIVE HELP: Workshops with clients of Diagnostic Institute for Youth
Autoři
NOVÁKOVÁ, Martina, Marcela LANDOVÁ, Susan MALY, Hana STADLEROVÁ, Marta KOVÁŘOVÁ, Michal MARUŠKA a Petr KAMENICKÝ
Vydání
1. vyd. Brno, 105 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-6613-7
Klíčová slova česky
speciální výtvarná výchova; tvůrčí dílna; diagnostický ústav; adolescent; sociální znevýhodnění; seberealizace; pedagogická praxe
Klíčová slova anglicky
Special art education; creative workshop; diagnostic facility; adolescent; social disadvantage; self-fulfilment; educational practice
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 2. 2015 10:10, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Publikace prezentuje výstupy akčního výzkumu uskutečněného v rámci tvůrčích dílen, které proběhly pod záštitou projektu Speciální výtvarná výchova v letech 2010-2013. Text nejprve představuje teoretická východiska aktivit, které se uskutečnily v participující instituci– Diagnostický ústav pro mládež, Brno – Veslařská. Praktikující studenti společně s výzkumníky vycházeli z dispozic a potřeb konkrétních klientů a ve vlastních tvůrčích dílnách respektovali specifika instituce. Výsledky výzkumu byly zveřejněny ve formě analýz průběhů a výstupů vybraných tvůrčích aktivit.
Anglicky
The publication presents the outcomes of action research of workshops that were implemented as a part of the project Special Art spanning the years 2010-2013. The text presents the theoretical basis of activities that took place in the participating institution – Diagnostic Institute for Youth, Brno – Veslařská. Practising students concentrated on dispositions and needs of specific clients and they respected the specifications of the institution in the creative workshops. The framework of the study program Special Art is based on the results of the analysis of the process and output of the selected project.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0210, interní kód MU |
|