STRAKOVÁ, Jana a Simona SAIBERTOVÁ. The Opinions of Nursing Students on Nanda - Nursing Diagnosis. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 218-223. ISBN 978-80-7013-574-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Opinions of Nursing Students on Nanda - Nursing Diagnosis
Název česky Názory studentů na NANDA - ošetřovatelské diagnózy
Autoři STRAKOVÁ, Jana a Simona SAIBERTOVÁ.
Vydání první. Brno, od s. 218-223, 6 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-7013-574-7
Klíčová slova česky NANDA, NANDA domény, ošetřovatelské diagnózy, studenti, ošetřovatelství, názory
Klíčová slova anglicky NANDA, NANDA domains, nursing diagnosis, students, nursing, opinions
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Straková, Ph.D., učo 59887. Změněno: 9. 2. 2015 13:49.
Anotace
The aim of this research was to identify and summarize the views of students of the bachelor´s program in general nursing about the NANDA (North American Nursing Diagnosis Association) – system of nursing diagnoses and their division into existing domains. Motivating factor to carry out the research were difficulties that students meet during the creation of nursing plans for real and fictitious patients and differences they encounter in practical training in health facilities in comparison with theoretical lessons.
Anotace česky
Cílem realizovaného výzkumného šetření bylo zjistit a sumarizovat názory studentů vysokoškolského bakalářského studia, obor Všeobecná sestra, na NANDA (North American Nursing Diagnosis Association) systém ošetřovatelských diagnóz a jejich členění do stávajících domén. Motivačním prvkem pro realizaci výzkumného šetření byly obtíže, na které studenti narážejí v rámci tvorby ošetřovatelských plánů u reálných i fiktivních pacientů a odlišnosti, se kterými se setkávají při praktické výuce ve zdravotnických zařízeních v porovnání s teoretickou výukou.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 12:04