D 2014

NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET V ČESKÉ REPUBLICE A JEHO VLIV NA RODINNOU KULTURU

GRŮZOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET V ČESKÉ REPUBLICE A JEHO VLIV NA RODINNOU KULTURU

Název česky

NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET V ČESKÉ REPUBLICE A JEHO VLIV NA RODINNOU KULTURU

Název anglicky

Informal education for children up to three years in the Czech Republic and its effects on the family culture

Vydání

1. vyd. Brno, Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás. 8 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7370-8

Klíčová slova česky

rodina; vzdělávací aktivity pro děti do tří let; rodinná kultura; učící se rodina

Klíčová slova anglicky

family; educational activity for children in age to three years; family culture; leasing family
Změněno: 8. 4. 2015 14:27, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Článek přináší pohled na rodinu s dětmi do tří let jako na učící se organizaci, která má svá specifika. Zvyšující nabídka vzdělávacích aktivit pro děti do tří let a rodiče vedla k tomu, že jsme se pokusili o analýzu tohoto fenoménu z hlediska kvality. Další část analýzy přináší zjištění o působní těchto aktivit na rodinnou kulturu.

Anglicky

The article presents view on families with children up to three years as a learning organization, which has its own specifics. The increasing range of educational activities for children under three years of age and their parents led us to analyze this phenomenon in terms of quality. Another part of the analysis presents results of effects of these activities on the family culture.