2014
NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET V ČESKÉ REPUBLICE A JEHO VLIV NA RODINNOU KULTURU
GRŮZOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET V ČESKÉ REPUBLICE A JEHO VLIV NA RODINNOU KULTURU
Název česky
NEFORMÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET V ČESKÉ REPUBLICE A JEHO VLIV NA RODINNOU KULTURU
Název anglicky
Informal education for children up to three years in the Czech Republic and its effects on the family culture
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás. 8 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7370-8
Klíčová slova česky
rodina; vzdělávací aktivity pro děti do tří let; rodinná kultura; učící se rodina
Klíčová slova anglicky
family; educational activity for children in age to three years; family culture; leasing family
Změněno: 8. 4. 2015 14:27, Dana Nesnídalová
V originále
Článek přináší pohled na rodinu s dětmi do tří let jako na učící se organizaci, která má svá specifika. Zvyšující nabídka vzdělávacích aktivit pro děti do tří let a rodiče vedla k tomu, že jsme se pokusili o analýzu tohoto fenoménu z hlediska kvality. Další část analýzy přináší zjištění o působní těchto aktivit na rodinnou kulturu.
Anglicky
The article presents view on families with children up to three years as a learning organization, which has its own specifics. The increasing range of educational activities for children under three years of age and their parents led us to analyze this phenomenon in terms of quality. Another part of the analysis presents results of effects of these activities on the family culture.