HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu. In Poláchová Vašťatková, Jana a Pavla Vyhnálková (Eds). Pedagogický výzkum – spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací z XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 8.-10. září 2014 v Olomouci (s. 89 - 90). Olomouc: Gevak Olomouc, ČAPV, Pedagogická fakulta Palackého university. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu
Název anglicky Measuring the development of discourse competence in English as a foreign language academic writing: methodology and pilot reserach results
Autoři HUBLOVÁ, Gabriela.
Vydání Poláchová Vašťatková, Jana a Pavla Vyhnálková (Eds). Pedagogický výzkum – spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací z XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 8.-10. září 2014 v Olomouci (s. 89 - 90). Olomouc: Gevak Olomouc, ČAPV, Pedagogická fakulta Palackého university, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86768-91-5
Klíčová slova česky diskurzivní kompetence, koherence, koheze, akademické psaní, anglický jazyk jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky discourse competence, coherence, cohesion, academic writing, English as a foreign language
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D., učo 63926. Změněno: 24. 2. 2015 18:19.
Anotace
Cílem výzkumu je posoudit vliv intervence realizované v prostředí LMS IS MU a aplikace Peer-review na rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce u studentů participujících v online kurzu akademického psaní realizovaném na Masarykově univerzitě. Příspěvek představuje metodologii výzkumu (výzkumný design, nástroje sběru dat pro posouzení úrovně výstavby textu, lexikální a gramatické koheze a základní analytické postupy). Rovněž jsou prezentovány vybrané výsledky předvýzkumu.
Anotace anglicky
The aim of the study is to decide whether the intervention carried out in the Masaryk University Learning Management System and the Peer Review Application resulted in the development of discourse competence in English as a foreign language academic writing of B.A. and M.A. students participating in the CJV_AW Academic Writing_ONLINE course delivered at Masaryk University, Czech Republic. The paper introduces research methodology, namely research design, data collection instruments for assessing text structure and organisation and lexical and grammatical cohesion, and key analytical procedures. Finally, some of the pilot research results are also presented.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 10:38