Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1226507, author = {Hublová, Gabriela}, booktitle = {Poláchová Vašťatková, Jana a Pavla Vyhnálková (Eds). Pedagogický výzkum – spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací z XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 8.-10. září 2014 v Olomouci (s. 89 - 90). Olomouc: Gevak Olomouc, ČAPV, Pedagogická fakulta Palackého university}, keywords = {discourse competence, coherence, cohesion, academic writing, English as a foreign language}, isbn = {978-80-86768-91-5}, title = {Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1226507 AU - Hublová, Gabriela PY - 2014 TI - Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu SN - 9788086768915 KW - discourse competence, coherence, cohesion, academic writing, English as a foreign language N2 - Cílem výzkumu je posoudit vliv intervence realizované v prostředí LMS IS MU a aplikace Peer-review na rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce u studentů participujících v online kurzu akademického psaní realizovaném na Masarykově univerzitě. Příspěvek představuje metodologii výzkumu (výzkumný design, nástroje sběru dat pro posouzení úrovně výstavby textu, lexikální a gramatické koheze a základní analytické postupy). Rovněž jsou prezentovány vybrané výsledky předvýzkumu. ER -
HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu. In \textit{Poláchová Vašťatková, Jana a Pavla Vyhnálková (Eds). Pedagogický výzkum – spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací z XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 8.-10. září 2014 v Olomouci (s. 89 - 90). Olomouc: Gevak Olomouc, ČAPV, Pedagogická fakulta Palackého university}. 2014. ISBN~978-80-86768-91-5.
|