SEDLÁČKOVÁ, Jitka. Výuka čtenářských strategií v hodinách angličtiny jako cizího jazyka pro neslyšící: provedení intervencí. In Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuka čtenářských strategií v hodinách angličtiny jako cizího jazyka pro neslyšící: provedení intervencí
Autoři SEDLÁČKOVÁ, Jitka.
Vydání Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky angličtina jako cizí jazyk, neslyšící, čtenářské strategie, intervence
Klíčová slova anglicky English as a Foreign Language, deaf learners, reading strategies, intervention
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D., učo 40134. Změněno: 17. 2. 2015 11:11.
Anotace
Příspěvek se zabývá částí doktorského výzkumu zaměřeného na čtení neslyšících v angličtině a jeho rozvoj rámci výuky anglického jazyka. Představuje vytvoření rámce čtenářských strategií a jeho využití v rámci intervencí ve výuce.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 04:10