Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1226983, author = {Tužilová, Petra}, booktitle = {Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ}, keywords = {self-regulation; learning; performance; prosocial behavior; intact population; intellectual disability; family environment; clasroom ambience; teacher; peer}, language = {cze}, title = {Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1226983 AU - Tužilová, Petra PY - 2014 TI - Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení KW - self-regulation KW - learning KW - performance KW - prosocial behavior KW - intact population KW - intellectual disability KW - family environment KW - clasroom ambience KW - teacher KW - peer N2 - Hlavním tématem této teoretické studie je autoregulace v učení a chování u intaktní a mentálně postižené populace v zahraničních výzkumech zveřejněných v posledních letech, které se věnují autoregulaci v učení a chování dětí a dospělých v době od jednoho roku do sedmi let mentálního věku. Tyto výzkumy jsou orientovány na projevy autoregulace a používané strategie na základě rodinného zázemí, školního prostředí, modelového chování dospělých a vrstevníků či nastavení očekávaného chování společností. Tato výzkumná šetření také zjišťují, jaký vliv na autoregulaci v učení a chování má u nejmenších dětí oblast prosociálního chování a jaký je vliv autoregulace v učení a chování na oblasti učení se řešením problémů či posilování literární gramotnosti u starších dětí. ER -
TUŽILOVÁ, Petra. Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení. In \textit{Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ}. 2014.
|