2014
Jazykový obsah a učebnice francouzštiny
SUQUET, PetraZákladní údaje
Originální název
Jazykový obsah a učebnice francouzštiny
Název česky
Jazykový obsah a učebnice francouzštiny
Název anglicky
Language content and textbooks for learning French as a foreign language
Autoři
SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Výzkum výuky cizích jazyků III, od s. 20-36, 17 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00079162
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7704-1
Klíčová slova česky
jazykový obsah učebnic; gramatika, morfosyntax; slovní zásoba; jazykové funkce; úroveň komunikační jazykové kompetence; analýza
Klíčová slova anglicky
The Language Content of Textbooks; grammar; morphosyntax; vocabulary; language functions; level of language proficiency; analysis
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2015 19:50, Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje metodologické pozadí výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky. Popisuje rovněž výsledky tohoto výzkumu.
Anglicky
In this paper we describe the methodological background of our research focused on the analysis of the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lower secondary school, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages. We describe also the results of this research.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|