BARNA KRAWCZYK, Katarzyna Alicja. Jak účinně motivovat (české a slovenské) studenty polonistiky k učení se polskému jazyku? In Baron, Roman; Madecki, Roman. Česká polonistická studia: tradice a současnost (filologie – historie – politologie – právo). Praha: Historický ústav AV ČR, 2014, s. 88-96. Opera Instituti Historici Pragae, Series A - Monographia, Volumen 56. ISBN 978-80-7286-245-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak účinně motivovat (české a slovenské) studenty polonistiky k učení se polskému jazyku?
Název anglicky How to effectively motivate (Czech and Slovak) students of Polish Studies to learn the Polish language?
Autoři BARNA KRAWCZYK, Katarzyna Alicja (616 Polsko, garant, domácí).
Vydání Praha, Česká polonistická studia: tradice a současnost (filologie – historie – politologie – právo), od s. 88-96, 9 s. Opera Instituti Historici Pragae, Series A - Monographia, Volumen 56, 2014.
Nakladatel Historický ústav AV ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/14:00079164
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7286-245-0
Klíčová slova česky motivování studentů; přístup; motivace
Klíčová slova anglicky motivation; attitude; adult education; students of Polish Studies; Polish as a foreign language
Štítky RIV - zkontrolováno
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D., učo 365356. Změněno: 17. 1. 2016 15:29.
Anotace
Článek si neklade za cíl najít korelaci v otázce národnosti a motivace. Jeho smyslem je poukázat na problémy svázané s motivací dospělých, ale také upozornit na otázky národnostního původu, které mohou mít nepřímý vliv na samotnou motivaci, protože ovlivňují postoj studentů k jazyku.
Anotace anglicky
Motivation is a term which plays a crucial role in learning. It refers to a process that elicits, controls, and sustains certain behaviours. The author presents processes of teaching Polish as a foreign language in the academic environment of Czech and Slovak students of Polish Studies, describing their motivation (sometimes false), expectations and some difficulties that might appear during the teaching process. The author emphasises that adult education can be driven by certain level of motivation caused by the teacher (using certain techniques), not forgetting the crucial role of student self-motivation.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:52