DOHNALOVÁ, Šárka. Inclusive teaching for all. In konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inclusive teaching for all
Název česky Inkluzivní vzdělávání pro všechny
Název anglicky Inclusive teaching for all
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník, 2014.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dyslektický žák, multisensoriální přístup, inkluze, první stupeň ZŠ
Klíčová slova anglicky dyslexic learner, multisensory approach, inclusion, primary level
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 9. 3. 2015 12:04.
Anotace
Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations.
Anotace česky
Seminář s praktickými ukázkami multisensoriálního přístupu vhodného pro dyslektické či jinak "jazykově netalentované" žáky a jejich úspěšnou inkluzi v rámci normální třídy na prvním stupni ZŠ. Práce s materiály pro třetí a čtvrtou třídu ZŠ se zapojováním různých jazykových dovedností ve smysluplných aktivitách propojujích zároveň i užívání různých smyslů tak, aby byly cílové dovednosti použitelné v každodenním životě.
Anotace anglicky
Seminar with practical samples of multisensorial approach that is suitable for dyslexic pupils or "linguistically not talented" pupils and for their successful inclusion into a standard primary foreign language classroom. We will be working with materials for third and fourth grade of primary level in such a way that we will use language skills in meaningful activities and we will also use learning through senses in such a way that the target skills will be available for practical use in everyday situations.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 17:45