DOHNALOVÁ, Šárka. Early Foreign Language Learning: Yes or No. In JAZYKY PRO NEJMENŠÍ: MŠMT, Karmelitská 7, Praha 1 – Malá Strana. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Early Foreign Language Learning: Yes or No |
Název česky | Raná výuka cizích jazyků: Ano či ne? |
Název anglicky | Early Foreign Language Learning: Yes or No |
Autoři | DOHNALOVÁ, Šárka. |
Vydání | JAZYKY PRO NEJMENŠÍ: MŠMT, Karmelitská 7, Praha 1 – Malá Strana, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | raná výuka, výzkum, fenomén času, výslovnost |
Klíčová slova anglicky | early learning, research, the phenomenon of time, pronunciation |
Změnil | Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 9. 3. 2015 12:03. |
Anotace |
---|
Příspěvek zhodnotí pro a proti v otázce tolik, hlavně rodiči propagované, rané výuce angličtiny jako cizího jazyka. Kteří odborníci a proč se staví do opozice a co naopak pro brzký začátek s výukou cizího jazyka hraje? Které dovednosti se lépe rozvíjejí, pokud se začne v raném věku, a které se lépe rozvíjejí ve věku pozdějším? Sám velký Komenský nebyl rané výuce jazyků nakloněn a to hlavně z důvodu požadavku prioritního zvládnutí jazyka mateřského a teprve po něm doporučoval výuku jazyka cizího, nicméně, studie bilingválních dětí ukazují výhody paralelního vývoje dvou jazyků současně. Přijďte si tedy závěr udělat sami. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek zhodnotí pro a proti v otázce tolik, hlavně rodiči propagované, rané výuce angličtiny jako cizího jazyka. Kteří odborníci a proč se staví do opozice a co naopak pro brzký začátek s výukou cizího jazyka hraje? Které dovednosti se lépe rozvíjejí, pokud se začne v raném věku, a které se lépe rozvíjejí ve věku pozdějším? Sám velký Komenský nebyl rané výuce jazyků nakloněn a to hlavně z důvodu požadavku prioritního zvládnutí jazyka mateřského a teprve po něm doporučoval výuku jazyka cizího, nicméně, studie bilingválních dětí ukazují výhody paralelního vývoje dvou jazyků současně. Přijďte si tedy závěr udělat sami. |
Anotace anglicky |
---|
This contribution will evaluate pros and cons of the so much wanted, especially on the part of the parents, early teaching of English. Who are the experts against and who are those for early learning and what are the arguments for early learning? Our great Komenský (Comenius) was not for early learning as he saw the priority in learning the mother tongue first and recommended learning another language only after having mastered one´s mother tongue. Nonetheless, studies of bilingual children show advantages of the paralel development of two languages. Come and make your conclusion yourselves. |
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 06:37