HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE. s. 123-126. ISBN 978-1-4799-2162-1. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions
Název česky Elearning a mobilní zařízení - technické problémy a možná řešení
Autoři HORÁK, Robin (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání NEW YORK, 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013), od s. 123-126, 4 s. 2013.
Nakladatel IEEE
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00079194
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-4799-2162-1
UT WoS 000333339200021
Klíčová slova česky flash animace; mobilní technologie
Klíčová slova anglicky flash animations; mobile technology
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 8. 3. 2019 12:51.
Anotace
The rapid expansion in the use of tablets and other mobile devices pushes away personal computers and laptops. This statement is especially true in the case of regular users, who use these devices primarily for entertainment and occasional communication via email, for example. More advanced users, among which we can place also students, need personal computers for work, writing essays, or for using specialised programs, depending on the field of study. Even so, many students own both the computer and a mobile device, such as a tablet. It is therefore not unusual that a student chooses to use the tablet for elearning because of more comfortable reading or the possibility to study anywhere and anytime. Unfortunately, most mobile devices don't support technologies needed for displaying interactive applications or complicates playing videos in an internet browser. The aim of this paper is to present possible solutions that can make the elearning content available for the vast majority of users regardless of the device used.
Anotace česky
Rychlý rozvoj v užívání tabletů a dalších mobilních zařízení sníží význam využívání osobních počítačů a notebooků. Toto tvrzení platí zejména pro pravidelné uživatele, kteří používají tato zařízení především pro zábavu a občasné komunikace prostřednictvím e-mailu. Pokročilejší uživatelé, mezi které můžeme počítat také studenty, potřebují osobní počítač pro práci, psaní esejů, práci se specializovanými programy v závislosti na studovaném oboru. Mnoho studentů proto může vlastnit jak počítače, tak i mobilní zařízení jako jsou tablety. Proto není neobvyklé, že student si vybere tablet pro e-learning kvůli většímu pohodlí při čtení nebo možnosti studovat kdekoliv a kdykoliv. Bohužel, většina mobilních zařízení však nepodporuje technologie potřebné pro zobrazování interaktivních aplikací nebo komplikuje přehrávání videa v internetovém prohlížeči. Cílem tohoto článku je představit řešení umožňující zobrazení e-learningového obsahu pro drtivou většinu uživatelů bez ohledu na použité zařízení. Ukazuje konkrétní řešení systémů, které byly na základě výsledků výzkumů navrženy a realizovány.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:09