Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1227741, author = {Tomeš, Zdeněk}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, keywords = {competition; vertical separation; horizontal separation; modal share}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7141-4}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Konkurence a výkonnost na evropských železnicích}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/123}, year = {2014} }
TY - BOOK ID - 1227741 AU - Tomeš, Zdeněk PY - 2014 TI - Konkurence a výkonnost na evropských železnicích VL - Edice Železniční reformy, sv. 2 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021071414 KW - competition KW - vertical separation KW - horizontal separation KW - modal share UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/123 N2 - Po roce 1993 prošly evropské železnice sérií reforem, které spočívaly především ve vertikální (infrastruktura – provoz) a horizontální (nákladní – osobní) separaci odvětví a v umožnění vstupu konkurence na trh železničních služeb. Hlavním cílem studie byla identifikace vlivu těchto reforem na výkonnost železnice. Regresní analýza provedená na vzorku 27 evropských zemí v období 1995–2011 prokázala pozitivní vliv horizontální separace a nejednoznačný vliv vertikální separace na výkonnost odvětví. V otázce vstupu konkurence se výsledky mezi západoevropskými a východoevropskými zeměmi lišily. Z výsledků vyplývá, že evropské železniční reformy mají v těchto částech Evropy odlišné dopady. ER -
TOMEŠ, Zdeněk. \textit{Konkurence a výkonnost na evropských železnicích (Competition and efficiency within European railways)}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 148 pp. Edice Železniční reformy, sv. 2. ISBN~978-80-210-7141-4.
|