NAJVAR, Petr. Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech. Pedagogická orientace. Česká pedagogická společnost o.s., 2014, roč. 24, č. 5, s. 811-817. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-811.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech
Název česky Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech
Název anglicky A Phillippic against the financial literacy or on two (un)related phenomena
Autoři NAJVAR, Petr.
Vydání Pedagogická orientace, Česká pedagogická společnost o.s. 2014, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-811
Klíčová slova česky diskuse, finanční gramotnost, vzdělání
Klíčová slova anglicky discussion, financial literacy, education
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 19. 3. 2015 16:33.
Anotace
Diskusní příspěvek klade otázky po relevanci témat spojených s finanční gramotností v kurikulu základní školy. Druhá část příspěvku poukazuje na problematiku celebritizační spirály v kontextu mediálních diskuzí o školním vzdělávání.
Anotace anglicky
The discussion paper focuses on the ways in which financial literacy is being implemented into basic school curriculum in the Czech Republic. The second part of the paper deals with the way in which topics related to school education are presented in popular media.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:21