NOVÁK, Petr a Jan VÁLEK. Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky. In Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014). 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky
Název česky Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky
Název anglicky The inclusion of experiments in teaching phases in physics textbooks
Autoři NOVÁK, Petr a Jan VÁLEK.
Vydání Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014), 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky obsahová analýza textu; učebnice fyziky; fáze výuky
Klíčová slova anglicky content analysis; Textbook of Physics; phases of teaching
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 28. 2. 2015 18:11.
Anotace
Příspěvek popisuje využití metody pedagogického výzkumu nazvané obsahová analýza textu. Uvedená metoda byla použita v rámci širšího výzkumného šetření zaměřeného na oblast experimentování v učebnicích fyziky. Cílem příspěvku je popsat využití této metody, jako ukázku jejího použití. Vybranou částí výzkumu pro tuto ukázku je zařazení experimentů do fází výuky pro tematický celek skládání sil.
Anotace anglicky
The paper describes the use of educational research method called content analysis. The method has been used in the context of a broader research focused on the area of ​​experimentation in physics textbooks. The aim of this paper is to describe the use of this method as an example of its use. The selected part of the research for this sample is the inclusion of experiments in the teaching phase of a thematic unit composition of forces.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 16:23