BARTOŇOVÁ, Miroslava. Planning the Education Process for Students with Specific Learning Disabilities. In Ph publico. Iimpulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis. Eisenstadt: Ph publico. Iimpulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis,, 2014, s. 21-28. ISBN 978-3-85253-487-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Planning the Education Process for Students with Specific Learning Disabilities
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Eisenstadt, Ph publico. Iimpulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis, od s. 21-28, 8 s. 2014.
Nakladatel Ph publico. Iimpulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis,
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00079287
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-85253-487-9
Klíčová slova anglicky specific learning disabilities; students with dyslexia; the process of reading; education; metacognition strategies; planning the education process
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 3. 4. 2015 12:02.
Anotace
The article presents information on learning and teaching strategies in education for students in primary and secondary schools. It specifies some of the approaches to learning acquisition for students with dyslexia. The paper contains analyses of some foreign approaches and programmes for basic strategies acquisition during education process as well as specific examples of good practice based on research on students with dyslexia in secondary schools
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:51