NOVOTNÁ, Jiřina. Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika. In Učíme nadané žáky II. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika |
Název česky | Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika |
Název anglicky | Gifted Pupils, their Teacher and Mathmatics |
Autoři | NOVOTNÁ, Jiřina. |
Vydání | Učíme nadané žáky II, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | mládí; talent; píle; učitel; matematika výzkum inovace |
Klíčová slova anglicky | childhood; gift; diligence; teacher; mathematics; research; innovations |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 31. 3. 2015 11:14. |
Anotace |
---|
Studenti učitelství matematiky pro ZŠ většinou k matematicky nadaným jedincům nepatří, což potvrzuje i výzkumné šetření, které je v článku popsáno. Navrhujeme metody práce a inovativní předměty, aby absolventi učitelství matematiky pro ZŠ byli lépe připraveni na práci s nadanými žáky. |
Anotace anglicky |
---|
Future teachers of mathematics at basic schools are usually not exceptionally mathematially gifted, which is confirmed by the results of the survey described in this article. Wesuggest innovations of courses so that the graduates of the programmes "teaching Assistant of Mathematics for lower secondery schools" and its follow-up, "Teacher of Mathematics for lower secondery scools teaching of mathematics at elementary scools", are better prepared for working with gifted pupils. |
VytisknoutZobrazeno: 18. 10. 2024 01:20