2013
Vytvoření a využití multimediálního materiálu pro výuku sportovní gymnastiky
BAGO, Gustav a Petr HEDBÁVNÝZákladní údaje
Originální název
Vytvoření a využití multimediálního materiálu pro výuku sportovní gymnastiky
Název anglicky
The creation and use of multimedia materials for teaching gymnastics
Autoři
BAGO, Gustav (203 Česká republika) a Petr HEDBÁVNÝ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Výzkum ve sportovním tréninku I, od s. 76-90, 15 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14510/13:00079412
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-6191-0
Klíčová slova česky
analýza cvičení efektivita výuky motorické učení multimediální učebnice
Klíčová slova anglicky
analyzes exercises effectiveness of teaching motor learning multimedia textbooks
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2015 11:41, Mgr. Eva Špillingová
V originále
Tato kapitola vznikla na základě práce, jejímž cílem bylo vytvořit multimediální učební materiál pro sportovní gymnastiku a ověřit efektivitu jeho použití ve výuce studentů tělesné výchovy na vysoké škole. Výzkumná otázka byla statisticky řešena s využitím jednofaktorového experimentu, do něhož jako nezávislá proměnná vstupovala změna metody výuky u experimentálních skupin. Závislou proměnnou byla změna úrovně osvojených pohybových dovedností. Výsledky potvrdily pozitivní vliv využití multimediální učebnice na efektivitu vzdělávacího procesu. Dále byl pomocí dotazníků vyhodnocen postoj studentů experimentálních skupin k této inovativní metodě.
Anglicky
This chapter was based on the work, which aimed to create a multimedia learning material for gymnastics and verify the effectiveness of its use in teaching physical education students at the college. The research question was statistically solved using single factor experiment, in which the independent variable entered change teaching methods in experimental groups. The dependent variable was the change in the level of acquired motor skills. The results confirmed the positive effect of the use of multimedia textbooks on the effectiveness of the educational process. It was also evaluated using questionnaires attitude experimental groups of students to this innovative method.
Návaznosti
CZ.1.07/2.4.00/17.0035, interní kód MU |
|