a 2014

Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu

Název česky

Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu

Vydání

XI. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2014

Další údaje

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7286-2

Klíčová slova česky

jasnost, strukturovanost, soudržnost, kvalita výuky biologie

Klíčová slova anglicky

clarity, structure, consistency, quality of teaching biology
Změněno: 10. 3. 2015 09:04, Mgr. Kateřina Ševčíková

Anotace

V originále

Kvalitu výuky nelze v úplnosti popsat výčtem charakteristik, tj. prostřednictvím tvrzení typu, aby byla výuka kvalitní, má být jasná, strukturovaná, aktivizující apod. Pro úplnost popisu je třeba specifikovat, čeho se výše uváděné charakteristiky mají týkat, tj. je třeba předložit tvrzení typu, jasné a strukturované má být zprostředkování vzdělávacích obsahů, kognitivně aktivizující mají být učební úlohy a procesy jejich řešení apod.

Návaznosti

MUNI/B/0931/2013, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference