2014
Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu
ŠEVČÍKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu
Název česky
Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v biologii/přírodopisu
Autoři
Vydání
XI. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou. 2014
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7286-2
Klíčová slova česky
jasnost, strukturovanost, soudržnost, kvalita výuky biologie
Klíčová slova anglicky
clarity, structure, consistency, quality of teaching biology
Změněno: 10. 3. 2015 09:04, Mgr. Kateřina Ševčíková
Anotace
V originále
Kvalitu výuky nelze v úplnosti popsat výčtem charakteristik, tj. prostřednictvím tvrzení typu, aby byla výuka kvalitní, má být jasná, strukturovaná, aktivizující apod. Pro úplnost popisu je třeba specifikovat, čeho se výše uváděné charakteristiky mají týkat, tj. je třeba předložit tvrzení typu, jasné a strukturované má být zprostředkování vzdělávacích obsahů, kognitivně aktivizující mají být učební úlohy a procesy jejich řešení apod.
Návaznosti
MUNI/B/0931/2013, interní kód MU |
|