KIRKOSOVÁ, Kateřina. Proč analyzovat reklamy a jak při tom postupovat. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proč analyzovat reklamy a jak při tom postupovat
Název česky Proč analyzovat reklamy a jak při tom postupovat
Název anglicky What is advertising and how to analyse it
Autoři KIRKOSOVÁ, Kateřina.
Vydání 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky produktová reklama; sociální reklama; regulace reklamy; interpretace textu; analýza textu; diskurzivní analýza
Klíčová slova anglicky product advertising; social advertising; regulation of advertising; text interpretation; text analysis; discourse analysis
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D., učo 143760. Změněno: 1. 9. 2020 11:54.
Anotace
Přednáška poskytující základní přehled o formách reklamy, jejích funkcích a možnostech interpretace; pro vybrané studenty třetích ročníků Slovanského gymnázia v Brně.
Anotace anglicky
The lecture was to give the basic overview of forms of advertising, their functions and ways of interpretation. Delivered to selected students of Slovanské gymnázium in Brno, Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 05:21