c 2014

Didaktika fotbalu, ledního hokeje a krasobruslení

VACENOVSKÝ, Pavel; Petr STAREC a Jiří NYKODÝM

Základní údaje

Originální název

Didaktika fotbalu, ledního hokeje a krasobruslení

Název anglicky

Didactics of football, ice hockey and figure scating

Autoři

VACENOVSKÝ, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí); Petr STAREC (203 Česká republika, domácí) a Jiří NYKODÝM (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, od s. nestránkováno, 30 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14510/14:00079679

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-210-7456-9

Klíčová slova anglicky

Didactics forms; individual player´s reactions; combinations during the game; evaluation of the performance
Změněno: 23. 3. 2015 14:16, Mgr. Aneta Fedrová

Anotace

V originále

V kapitole Didaktika fotbalu najdou studenti informace o herních činnostech jednotlivce a herních kombinacích hry. Z pohledu učitele a trenéra je důležité znát klíčové kroky jednotlivých činností, na co se má učitel a trenér zaměřit při hodnocení výkonu z hlediska jednotlivých herních činností a co má následně svým svěřencům radit. V podkapitole Didaktické formy je uvedeno jejich rozdělení s následnou charakteristikou. Kapitola je zakončena charakteristikou herního výkonu, který učitel či trenér pečlivě sleduje, aby mohl zhodnotit aktuální potřeby tréninkového procesu.

Anglicky

This chapter Didactics of football provides students with the information on the individual player´s reactions and combinations during the game. For teachers or coaches it is inevitable to be aware of the key steps of the individual activities, to know what teachers or coaches should focus on when evaluating individual player´s reactions and what kind of advice they should provide their students with. Sub-chapter Didactics forms provides their division and their characteristics. At the end of this chapter, there is provided some characteristics of player´s reactions and performance which teachers or coaches watch carefully to be able to define the current needs of the training procedure.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU
Název: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání