PĚTIVLAS, Tomáš, Martina BERNACIKOVÁ, Michal PŘIKRYL a Martin VILÍM. Sportovní hry IV. Brno: Masarykova univerzita. s. nestránkováno, 56 s. ISBN 978-80-210-7407-1. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sportovní hry IV
Název anglicky Sports games IV
Autoři PĚTIVLAS, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Martina BERNACIKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Michal PŘIKRYL (203 Česká republika) a Martin VILÍM (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, od s. nestránkováno, 56 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14510/14:00079697
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-7407-1
Klíčová slova anglicky Sports games; badminton; tennis; squash; methodology strikes
Změnil Změnila: Mgr. Aneta Fedrová, učo 142618. Změněno: 23. 3. 2015 20:26.
Anotace
Cílem předmětu je vytvořit správné pohybové návyky při výuce squashe, badmintonu a tenisu, zdokonalit techniku úderů a vytvořit základ pojetí hry. Předmět je zaměřen na nácvik herních činností jednotlivce v posloupnosti metodické řady. Student po absolvování předmětu je schopen orientovat se v daných pohybových aktivitách. Orientuje se v dalších formách sportovních her, rozumí principům nácviku herních činností jednotlivce, chápe podstatu osvojení správných pohybových návyků při výuce, umí rozeznat techniku úderů a vytvořit základ pojetí hry.
Anotace anglicky
The goal is to develop good exercise habits to teach squash, badminton and tennis, a stroke and improve the basic concept for a game. The course focuses on training individuals in the gaming activities of a number of methodological sequence. Student after completion of the course is able to navigate in these physical activities. Familiar with other forms of sports games, an understanding of the training activities of an individual game, understands the nature of learning proper movement habits in the classroom, can recognize a stroke and a basic concept for the game.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MUNázev: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:04