Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1231999, author = {Racek, Oldřich}, address = {Brno}, keywords = {Definition of sports marketing; sports industry; sports product; customer of sports organizations; strategy in sports marketing; sponsorship}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-7378-4}, pages = {nestránkováno}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Marketing sportu}, url = {http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-sportu/}, year = {2014} }
TY - GEN ID - 1231999 AU - Racek, Oldřich PY - 2014 TI - Marketing sportu PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021073784 KW - Definition of sports marketing KW - sports industry KW - sports product KW - customer of sports organizations KW - strategy in sports marketing KW - sponsorship UR - http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-sportu/ L2 - http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-sportu/ N2 - Publikace je určena studentům bakalářského studia. Materiál je strukturován do 5 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 8x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je definice sportovního marketingu a jeho další specifika. ER -
RACEK, Oldřich. \textit{Marketing sportu}. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s.~nestránkováno, 18 s. ISBN~978-80-210-7378-4.
|