RACEK, Oldřich. Marketing sportu. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. nestránkováno, 18 s. ISBN 978-80-210-7378-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing sportu
Název anglicky Sports marketing
Autoři RACEK, Oldřich (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, od s. nestránkováno, 18 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14510/14:00079858
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-210-7378-4
Klíčová slova anglicky Definition of sports marketing; sports industry; sports product; customer of sports organizations; strategy in sports marketing; sponsorship
Změnil Změnila: Mgr. Aneta Fedrová, učo 142618. Změněno: 26. 3. 2015 19:07.
Anotace
Publikace je určena studentům bakalářského studia. Materiál je strukturován do 5 kapitol a jeho součástí jsou kontrolní otázky. Tento e-learningový materiál obsahuje 8x obraz. dokumentaci (fotografie, grafy, schémata a tabulky) a 1 soubor ke stažení. Obsahem této elektronické výukové publikace je definice sportovního marketingu a jeho další specifika.
Anotace anglicky
Publication is intended for Bachelor´s degree students. Material consists of 5 chapters and test questions. This e-learning material includes 8 images (photos, graphs, schemes and tables) and file to download. This electronic teaching material provides definition of sports marketing and the specifics of this field.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MUNázev: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 15:42