2014
Speciální pedagogika
SKOTÁKOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Speciální pedagogika
Název anglicky
Special education
Autoři
SKOTÁKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, od s. nestránkováno, 81 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14510/14:00079878
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
ISBN
978-80-210-6996-1
Klíčová slova anglicky
Special pedagogy; diagnostics; somatopedia; ophtalmopedia; surdopedia; speech-language pathology; psychopedia; ethopedia; specific learning disabilities; therapy; a disabled person
Změněno: 26. 3. 2015 20:42, Mgr. Aneta Fedrová
V originále
Titul poskytuje základní informace z oblasti speciální pedagogiky. Klade si za cíl pomoci studentům přijmout intervence a strategie, které je mají připravit zvládnout komunikaci, případně i pedagogický proces s lidmi se zdravotním postižením. Záměrem bylo zařadit i témata korespondující s obory, pro něž je e-learning určen – etopedii, oftalmopedii a surdopedii. Celek je rozdělen do 10 kapitol, dle jednotlivých pedií. Každá kapitola obsahuje testové otázky. Mají napomoci studentům připravit se na závěrečný test. Dále je text obohacen o několik videoukázek – ukázky motivační, ba i pohybových aktivit osob se zdravotním postižením. Samozřejmostí jsou grafy a obrázky, napomáhají přehlednosti a zajímavosti učebního materiálu.
Anglicky
The presented text provides basic information on special pedagogy. The goal is to help students adopt interventions and strategies that help them manage communication and possibly educational process with people with disabilities. The intention was to include in the text the topics corresponding to the branch for which the e-learning has been designed – i.e. ethopedia, and ophtalmopedia and surdopedia. The text is divided into 10 chapters by individual pedias where each chapter contains test questions to help students prepare for the final test. Further text is accompanied by several video clips; motivational as well as video recordings of physical activities for people with disabilities. Graphs and pictures are included to enhance text clarity and attractiveness.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU |
|