c 2014

Speciální pedagogika

SKOTÁKOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Speciální pedagogika

Název anglicky

Special education

Autoři

SKOTÁKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, od s. nestránkováno, 81 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14510/14:00079878

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-210-6996-1

Klíčová slova anglicky

Special pedagogy; diagnostics; somatopedia; ophtalmopedia; surdopedia; speech-language pathology; psychopedia; ethopedia; specific learning disabilities; therapy; a disabled person
Změněno: 26. 3. 2015 20:42, Mgr. Aneta Fedrová

Anotace

V originále

Titul poskytuje základní informace z oblasti speciální pedagogiky. Klade si za cíl pomoci studentům přijmout intervence a strategie, které je mají připravit zvládnout komunikaci, případně i pedagogický proces s lidmi se zdravotním postižením. Záměrem bylo zařadit i témata korespondující s obory, pro něž je e-learning určen – etopedii, oftalmopedii a surdopedii. Celek je rozdělen do 10 kapitol, dle jednotlivých pedií. Každá kapitola obsahuje testové otázky. Mají napomoci studentům připravit se na závěrečný test. Dále je text obohacen o několik videoukázek – ukázky motivační, ba i pohybových aktivit osob se zdravotním postižením. Samozřejmostí jsou grafy a obrázky, napomáhají přehlednosti a zajímavosti učebního materiálu.

Anglicky

The presented text provides basic information on special pedagogy. The goal is to help students adopt interventions and strategies that help them manage communication and possibly educational process with people with disabilities. The intention was to include in the text the topics corresponding to the branch for which the e-learning has been designed – i.e. ethopedia, and ophtalmopedia and surdopedia. The text is divided into 10 chapters by individual pedias where each chapter contains test questions to help students prepare for the final test. Further text is accompanied by several video clips; motivational as well as video recordings of physical activities for people with disabilities. Graphs and pictures are included to enhance text clarity and attractiveness.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0221, interní kód MU
Název: Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace a modernizace studijních oborů FSpS, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání