BARTOŇOVÁ, Miroslava. Students with intellectual disability in inclusive education settings. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 173 s. ISBN 978-80-210-6817-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Students with intellectual disability in inclusive education settings
Název česky Žáci s mentálním postižením v inkluzivním prostředí základní školy
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1.vyd. Brno, 173 s. 2014.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00080006
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6817-9
Klíčová slova česky lehké mentální postižení; inkluze; základní škola; diferenciace; individualizace; metody; organizační forma; učitel; poradenství
Klíčová slova anglicky mild intellectual disability; inclusion; elementary school; differentiation; individualization; methods; organizational forms; teacher; counselling
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 9. 4. 2015 09:06.
Anotace
The scientific publication focuses on education for students with mild intellectual disability in inclusive primary schools. The aim is to describe the possibilities of education for students with mild intellectual disability in mainstream schools The book is written with the use of the monographic procedure and the technique of critical analysis of scientific Czech and foreign language literature. The empirical part presents two research projects completed with the use of quantitative and qualitative research methods. The research aim was to analyse factors influencing inclusive education for students with mild intellectual disability in mainstream schools.
Anotace česky
Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience. Empirická část představuje dva výzkumné projekty s využitím metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Cílem výzkumných šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MUNázev: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:48