2015
Analýza neúspěšnosti bakalářského studia matematiky
KROUPOVÁ, Monika a Marie BUDÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Analýza neúspěšnosti bakalářského studia matematiky
Název česky
Analýza neúspěšnosti bakalářského studia matematiky
Název anglicky
ANALYSIS OF THE FAIL-RATES IN A BACHELOR DEGREE PROGRAMME IN MATHEMATICS AND APPLIED MATHEMATICS
Autoři
KROUPOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie BUDÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Bratislava, 14th International Conference on Applied Mathematics APLIMAT 2015 February 3 - 5, 2015, Bratislava, od s. 525-532, 8 s. 2015
Nakladatel
Slovenská technická univerzita Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10103 Statistics and probability
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14310/15:00082728
Organizační jednotka
Přírodovědecká fakulta
ISBN
978-80-227-4314-3
Klíčová slova česky
Bakalářské studium matematiky; Pearsonův chí-kvadrát test nezávislosti; binární logistická regrese; systém STATISTICA
Klíčová slova anglicky
Bachelor's degree in mathematics; Pearson chi-square test of independence; binary logistic regression; STATISTICA system
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2018 10:51, RNDr. Marie Budíková, Dr.
V originále
Autorky se v příspěvku zabývají sledováním vlivu různých faktorů na neúspěšnost studentů bakalářského studia programů Matematika a Aplikovaná matematika na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity v Brně v letech 2003 - 2010. V příspěvku jsou podrobně analyzována data o studentech, kteří nastoupili ke studiu v roce 2010, u ostatních ročníků je pak uvedeno celkové shrnutí. Data byla získána z Informačního systému MU a jejich zpracování bylo provedeno v systému STATISTICA Cz 12.
Anglicky
The authors in this paper investigated influences using different factors on the fail-rates of students who studied on a Bachelor's degree program in Mathematics or Applied Mathematics at the Faculty of Science at Masaryk University in Brno from 2003 to 2010. Focus was given to data of students who began their studies in 2010. For other years an overall sum-mary is stated. The data were obtained from the Information System of Masaryk University.