CHOLASTOVÁ, Jitka. Tvůrčí psaní jako nástroj porozumění. In Vidět - slyšet - číst - rozumět, Praha, 24.4.2015. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvůrčí psaní jako nástroj porozumění
Název anglicky Creative Writing as a Tool of Comprehension
Autoři CHOLASTOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Vidět - slyšet - číst - rozumět, Praha, 24.4.2015, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00082758
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky creative writing; education
Štítky rivok
Změnil Změnila: doc. Mgr. Zuzana Urválková, Ph.D., učo 6750. Změněno: 7. 3. 2016 11:34.
Anotace
Cílem příspěvku je ukázat možnosti využití tvůrčího psaní jako nástroje porozumění ve výuce, zejména humanitních předmětů.
Anotace anglicky
The aim of the paper is to show possibilities of creative writing in education, especially in the field of humanities.
Návaznosti
MUNI/A/1167/2014, interní kód MUNázev: Studentská odborná činnost v rámci studia české literatury v r. 2015
Investor: Masarykova univerzita, Studentská odborná činnost v rámci studia české literatury v r. 2015, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:39