2015
Simple experiments in the formation of science concepts in primary science education
TRNA, JosefZákladní údaje
Originální název
Simple experiments in the formation of science concepts in primary science education
Název česky
Jednoduché experimenty ve formování přírodovědných pojmů v primárním přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Orlando, USA, IMCIC'15 - ICSIT 2015, The 6th International Multi-Conference on Complexity, Informatics, and Cybernetics - The 6th International Conference on Society, and Information Technologies, Proceedings, Volume II, od s. 127-130, 4 s. 2015
Nakladatel
International Institute of Informatics and Systemics
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00095782
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-1-941763-20-9
Klíčová slova česky
pojmy; design-based research; formování; primární přírodovědné vzdělávání; jednoduché experimenty
Klíčová slova anglicky
concepts; design-based research; formation; primary science education; simple experiments
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2018 10:17, Dana Nesnídalová
V originále
Simple experiments play an important role in the formation of concepts in all science education, including primary science education. Using design-based research, we implemented some simple experiments for the formation of science concepts. We try to answer the research question concerning finding simple experiments which can develop the formation of science concepts in primary science education. The study also presents research results in the form of examples of appropriate types of simple experiments.
Česky
Jednoduché experimenty hrají významnou roli při formování pojmů v celém přírodovědném vzdělávání, včetně primárního přírodovědného vzdělávání. Pomocí design-based research jsme implementovali některé jednoduché experimenty do formování přírodovědných pojmů. Pokusili jsme se odpovědět na výzkumnou otázku týkající se hledání jednoduchých experimentů, které mohou napomoci formování přírodovědných pojmů v primárním přírodovědném vzdělávání. Studie také prezentuje výsledky výzkumu ve formě příkladů vhodných typů jednoduchých experimentů.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|