ŘEZÁČOVÁ, Lenka. "Životní cykly" vzdělávacích a rozvojových potřeb. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, roč. 5, č. 1, s. 29-57. ISSN 1804-526X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název "Životní cykly" vzdělávacích a rozvojových potřeb
Název anglicky "Life Cycles" of Educational and Development Needs of Employees
Autoři ŘEZÁČOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2015, 1804-526X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00083023
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání; rozvoj; učení; celoživotní učení; motivace; vzdělávací a rozvojové potřeby; podnikové vzdělávání; bariéry ve vzdělávání
Klíčová slova anglicky education; development; learning; lifelong learning; motivation; educational and development needs; training and development within company; barriers in education
Štítky mzok, rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 16:53.
Anotace
Empirická studie pojednává o vzdělávacích a rozvojových potřebách zaměstnanců vybrané organizace. Vzdělávací a rozvojové potřeby definuji na základě teorií motivace, zaměřuji se zvlášť i na motivaci a bariéry ve vzdělávání dospělých s ambicí odhalit vznik, průběh, jednotlivé fáze a determinanty vzdělávacích a rozvojových potřeb z pohledu jednotlivce. Cílem je získání komplexnějšího pohledu na vzdělávací a rozvojové potřeby zaměstnanců, který může pomoci v motivaci dospělých ke vzdělávání obecně i v plánování efektivního podnikového vzdělávání a rozvoje.
Anotace anglicky
The paper deals with employee educational and development needs of a concrete organisation. Educational and development needs are defined on the basis of theories of motivation, focus specifically on motivation and barriers in adult education with ambition to discover origin, process and determinants of individual perspective. The aim is to obtain a more comprehensive view of the educational and development needs of employees, which can help motivate adults to education and plan effective corporate education and development.
Návaznosti
MUNI/A/1219/2014, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 9. 6. 2024 19:06